Me Joukalla olemme sitoutuneet tarjoamaan korkeatasoista palvelua ja valmistamaan laadukkaita palloventtiileitä, jotka täyttävät asiakkaidemme tarpeet ja odotukset. Asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi ja palloventtiilien laadun takaamiseksi toteutimme vuoden 2023 lopussa kattavan asiakastyytyväisyyskyselyn. Tavoitteenamme oli hankkia kokonaiskuva asiakkaidemme tyytyväisyydestä tuotteisiimme ja palveluumme, sekä tunnistaa kehitysmahdollisuuksia asiakkuudenhoidossa ja liiketoiminnassamme.
Analysoimme huolellisesti asiakkailtamme saamamme palautteen. Tämä auttaa meitä ymmärtämään, missä olemme onnistuneet ja missä on parantamisen varaa. Asiakkaidemme arvokas palaute ohjaa meitä palveluiden ja tuotteiden jatkuvassa kehittämisessä. Kiitämme lämpimästi jokaista kyselyyn vastannutta asiakastamme heidän ajastaan ja palautteestaan.
”Toiminta on hyvällä tasolla. Ei moittimista. Jatketaan samaa rataa.”
”Hyvää yhteistyötä, nopeat vastaukset, hyvät myyjät”
Joukan asiakastyytyväisyys ja suositeltavuus (NPS)
Kyselyymme vastasi 35 % asiakaskunnastamme, antaen meille kattavan kuvan asiakastyytyväisyydestä palloventtiileihimme ja palveluumme. Saamamme NPS-luku, 58, osoittaa, että asiakkaamme todennäköisesti suosittelisivat palloventtiilejämme ja palveluitamme muille. Vertailuna, teollisuusalan keskimääräinen NPS on 43.
Asiakaskokemus – CX-indeksin tulokset
Keskimääräinen CX-indeksimme on 8,54, mikä tarkoittaa, että asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä tarjoamaamme asiakaskokemukseen. Asiakkaamme arvostavat erityisesti luottamuksellista ilmapiiriämme ja palvelualttiuttamme. Tämä luo erinomaisen pohjan hyvälle yhteistyöllemme.
Joukan toimitusvarmuus – Asiakkaiden odotusten ylittäminen
Asiakkaidemme odotukset keskittyvät vahvasti toimitusvarmuuteen, jossa 85 % asiakkaistamme pitää sitä tärkeimpänä. Olemme Joukalla ketteränä ja joustavana toimittajana onnistuneet vastaamaan näihin odotuksiin. CX-indeksissä toimitusvarmuutemme sai arvon 8,63.
Tulemme panostamaan toimitusvarmuuteen erityisen paljon jatkossakin. Muun muassa uuden ERP-järjestelmämme myötä tuotantoprosessimme tehostuvat ja saamme tarkempaa tietoa tuotantoprosesseistamme, jolloin voimme varmistaa toimintavarmuutemme entistä paremmalle tasolla nyt ja tulevaisuudessa.
”Tuotteiden laatu on ollut erinomainen, eikä reklamaatioita ole tullut asiakaskunnastakaan meille päin. Kiitos siitä kuuluu teille ja pitäkää taso jatkossakin tällaisena.”
Viestinnän ja asiakastyön Kehittäminen
Vaikka olemme saavuttaneet monia onnistumisia, tiedostamme myös kehittämistarpeemme. Me Joukalla pyrimme kehittämään jatkuvasti tuotteitamme ja palveluamme vastaamaan asiakkaidemme tarpeita. Tulosten perusteella koemme, ettemme ole tehokkaasti tavoittaneet kaikkia asiakkaitamme, joten yksi merkittävin alue missä voimme parantaa on viestintämme. Olemmekin jo ryhtyneet toimenpiteisiin viestintämme tehostamiseksi sekä läpinäkyvyyden parantamiseksi.
Panostamme jatkossa entistä enemmän aktiiviseen asiakastyöhön ja viestintään. Tavoitteenamme on viestiä selkeästi ja aktiivisesti asiakkaillemme tärkeistä asioista uutiskirjeissämme ja verkkosivuillamme.
Haluatko kuulla kuulla ajankohtaisista asioistamme ensimmäisten joukossa? Voit tilata uutiskirjeemme tästä -linkistä.
”Yhteistyötä on viety eteenpäin avoimesti ja läpinäkyvästi vaikka välillä haastaviakin asioista käsiteltävänä ja asiakkaalle tulee tunne, että heitä kuunnellaan”
””Arki” pyörii hyvin ja myyjät ovat tavoitettavissa.”
”Yhteistyö on toiminut hyvin”
Loppusanat – Kiitos asiakkaillemme
Kiitos jokaiselle asiakkaallemme, jotka osallistuivat kyselyymme. Palautteenne avulla voimme kehittää Jouka palloventtiileitä ja palveluitamme vastaamaan entistä paremmin odotuksianne. Hyvä vuoropuhelu Joukan ja asiakkaidemme välillä on varmasti tärkeintä yhteistyömme kehityksessä ja tulevaisuuden ratkaisuiden kehittämisessä, olemmehan täällä asiakkaitamme varten.
Yhteistyö terveisin,
Jouka Oy
Heräsikö kysymyksiä?
Ota yhteyttä meihin!
Helena Tamminen
Myynti- ja markkinointikoordinaattori
+358 44 549 2889
FI / EN